A jelenleg közel 100 megvalósítás alatt álló pályázó számára készítettünk további segédleteket, amely a Kifizetési Kérelmek, a Változás bejelentések benyújtását segítik. A dokumentumok, útmutatók, minták a csatolt mellékletekben találhatóak, tölthetőek le. SIKERES MEGVALÓSÍTÁST KÍVÁNUNK!
Egyesületünk több a megvalósításhoz kapcsolódó műhelymunkát tartott az elmúlt évben (eddig közel 100 pályázat kapott támogatói okiratot). Honlapunkon az információs napokhoz kapcsolódó előadásanyagot, a végrehajtási kézikönyvet, mintákat (szerződés, teljesítési igazolás..stb.), illetve egyéb az elszámoláshoz szükséges mellékleteket helyeztünk el. Külön szeretnénk az alábbiakra is felhívni figyelmüket:
1) A pályázatban tervezett (költségekre való tekintet nélkül) KÉPZÉSEK, RENDEZVÉNYEK esetében a megvalósulást előzetesen 30 nappal a MEGHÍVÓ megküldésével szükséges jelezni mind a Kincstár részére (a korábban a Hiánypótláskor használt felületen, meghívó iratként rögzítetten) mind FELÉNK (az info@alpokalja-fertotaj.hu címre). Ezen kötelezettség elmulasztása az adott tételre vonatkozóan szankciót von maga után.
2) A ZÁRÓ KIFIZETÉSI KÉRELEM benyújtásával egyidőben egy záró szakmai beszámoló (amely egy a honlapunkra feltehető, az eredményeket 1-2000 karakterben összegző rövid irat) és legalább 5, a fejlesztési elemeket jól láthatóan mutató fotó küldendő részünkre, az info@alpokalja-fertotaj.hu címre.
3) Amennyiben a mérföldkövekhez, vagy a műszaki tartalomhoz, vagy a költségvetéshez kapcsolódóan szeretnének VÁLTOZÁSBEJELENTÉST benyújtani, azt is az elektronikus felületen lehet. Ezúton szeretnénk kérni, hogy ilyen esetben előzetesen Páliné Keller Csillával egyeztessék módosítási igényüket. (a téma és egy pályázói elérhetőség megküldésével vagy sms-ben, vagy a csilla.keller@alpokalja-fertotaj.hu címre. Ezt követően a munkaszervezet vezető jelentkezni fog Önöknél.)
KÖSZÖNJÜK EGYÜTTMŰKÖDÉSÜKET és SIKERES MEGVALÓSÍTÁST KÍVÁNUNK MINDANNYIÓJUKNAK!